dinsdag 23 februari 2010

God

Beste mensen,

ik wil even wat kwijt: Ik hou van God. En ik weet dat Hij me nooit los zal laten, ook al voel ik hem soms niet. Pas heeft Hij me echt zo´n coole belofte gegeven! Ik weet dat Hij van me houdt!

Het is alleen wel vaak moeilijk vast te houden, maar het mooie is dat mijn huis nu op een rots gebouwd is!

Jezus heeft zijn leven gegeven, en daar mogen we altijd aan vasthouden, dan houdt hij ons ook vast!

Jezus kwam op hen toe en zei: ‘Mij is alle macht gegeven in de hemel en op de aarde. Ga dus op weg en maak alle volken tot mijn leerlingen, door hen te dopen in de naam van de Vader en de Zoon en de heilige Geest, en hun te leren dat ze zich moeten houden aan alles wat ik jullie opgedragen heb. En houd dit voor ogen: ik ben met jullie, alle dagen, tot aan de voltooiing van deze wereld.’ MattheĆ¼s 28:18-20

Geen opmerkingen:

Een reactie posten